Cifra de afaceri a spaniolilor pe piaÂța locală a crescut cu 18% anul treÂcut, pe fondul expansiunii pe de-o parÂte și al creșterii consumului pe de alta. La nivel de grup, Inditex este cel mai important jucător de pe piața loÂcală de modă, atât după cifra de afaÂceri, cât și după numărul de magaÂzine. Pe piața locală Inditex este preÂzent cu șapte dintre branduri în ofÂfline, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho și Stradivarius. În total în offline comÂpaÂnia a ajuns la peste 120 de magaÂzine. În onÂline compania are toate cele opt branduri, celor din offline li se adaugă Uterque, pozițioÂnat pe segmentul premium.
La nivel global grupul de modă IndiÂtex, controlat de anÂtreÂprenorul spaÂniol, are afaceri de aproape 21 mld. euro anual cu circa 7.000 de magazine în peste 90 de țări. RoÂmânia conÂtriÂbuie astfel cu 1,1% la totalul businessului unuia dintre cei mai imÂportanți jucători din moda mondială, un gigant care gruÂpează branduri precum Zara, Massimo Dutti sau Bershka.